11.4.12

Wörksoppoljunk

Meg van mentve a haza! Vagyis végre találtam egy online workshopot ami: digitális technikával foglalkozik, Photoshop alapú, középhaladóknak ajánlott és kollázskészítés témájú, tehát (remélhetőleg) pontosan az, ami nekem kell, a struktúrát elnézve. Na meg ami betette az ajtót nálam: 'Class supplies include digital elements by Anna Aspnes of Designer Digitals'! Ki állhat ennek ellent?  És ha már lepergette az ember a zsetont érte, hozzáférhetővé válik az összes tanulóanyag, tehát nem kell heteket várni a következő leckéig. Szerintem megéri inkább ebbe invesztálni mint egy múltkor látott technikás könyvbe amit amúgy is PSE-hez írtak és mivel belelesni nem lehet, ki tudja milyen redundáns tudásanyagot tartalmaz. 
És addig is amíg profivá képzem magam kollázsból, nagy küszködések közepette készítettem egy gyerkőcös oldalt (megint nem megy ez nekem):

 Mutatom a teljes képet is, érdemes megnézni a 80as évek technikáját a háttérben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése