20.5.12

20. hét

Elég rázós volt ez az elmúlt két hét, de végre volt egy kis idő kipihenni. Hosszú hétvégénk volt Hemelvaart alkalmából, már csütörtöktől itthon tunyultam. Ilyenkor remekül be lehet hozni az elmaradásokat takarításból és vasalásból. Na meg persze scrapbookozásból is. Pénteken szépen rendberaktam az összegyűjtögetett készleteimet és kiszórtam majdnem mindent, amiről úgyis tudtam, hogy sose fogom használni. Majdnem 10 GB... Tavaszi nagytakarítás. Aztán mivel végre volt mit összefoglalnom egy Project Life oldalhoz is, ezt is megalkottam. Itt látható:


Két könyvet is kiolvastam, mert tudom, hogy jövő héten nem lesz sok időm magamra. 

Egyszóval igazán nem unatkoztam és sok minden belefért ebbe a négy napba. Jövő héten pedig megint lesz egy remek hosszú hétvégém, ezúttal otthon!! Már alig várom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése