10.8.15

MOST MÚLIK PONTOSAN...

Itt az augusztus, véget ért a nyaralásom, legalábbis idén nyárra. Folytatás következik majd az ősszel.
Manapság csak a kihívások tudnak feléleszteni scrap szempontból. 


Ez a közlekedési eszközös CEWE kihívásra készült. Bármennyire is szép pillanatot sikerült megörökíteni a képen, a kommentben azért olvasható, hogy nekem mindig fájdalmas a hazamenetel.


Ez az oldal a Colosseumról pedig valahogy meghozta nekem a szerencsét. Nemcsak, hogy beválasztották a Lilypad-en a July Froggy Favorites-be, szerepelt a GSO blogon és még ráadásul megnyertem vele a CEWE kihívását is! Én is éreztem, hogy jól sikerült, a készlet kiválasztása egy pillanatig tartott, a készítése alatt minden valahogy magától a helyére került és a komment is, amivel máskor órákat szoktam babrálni, most szívemből szólt és megírtam pár perc alatt. Talán átjött az oldalból, mennyire imádom Rómát és az épületeit.


Ez a kis képeslap a múlt heti kihívásra készült a CEWE-n, egy híres ember mondása kellett, hogy szerepeljen az oldalon. Szeretem a velős idézeteket, és ez a pár szó mindent elmond rólam.
Az eheti kihívás témája a színkavalkád!!! Remek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése