1.4.12

Boldog bolondok napját!


Hihetetlen, Martha Stewart honlapján lehet tippeket találni, hogy viccelheti meg a családját az ember. Ennyire nem kreatívak az amerikaiak, még egy ilyen témát is a szájukba kell rágni? Nekünk annak idején a gimiben nem kellettek online ötletek családunk és tanáraink átvágásához. Változik a világ.

Tegnap volt az Earth Hour. Aminek a lényege, hogy fél 9-től egy órán keresztül ne égessünk (felesleges) lámpát a lakásban. Nekünk ugyan mindig csak egy ég, de azt szívesen lekapcsoltam arra az egy órára, ha csak ennyi kell...

Tegnap sikerült időben elkészítenem az oldalamat is a kihívásra. Ilyen lett:
 Kellemes vasárnapot!


2 megjegyzés:

  1. Jó, hogy sikerült befejezned az oldalt a kihívásra :)

    Megnéztem a fotókönyvedet, mert az új, letisztult dizájnú blogodon könnyen megtaláltam :) Klassz lett! Csodás helyeken jártatok, meseszép dolgokat láttatok. Igazán vidám, jó hangulatú könyvecske lett belőle. Már meg is rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mióta feltettem őket a galériába, már meg is érkezett és meg is csodáltuk :) Hanem aztán Ti sem panaszkodhattok, láttam ültetek elefánt hátán és a többi! Jó volt biztosan elszabadulni napfényes meleg helyre az északi szürkeség után. Remélem sok szép oldal születik a képeidből, mert nagyon szeretem a stílusod :)

      Törlés