11.5.12

Ismét péntek

Nehéz hét után végre van kis időm szusszanni és értékelni a hét eseményeit. 
Végre találtam egy webshop-ot, ahonnan lehet washi tape-et rendelni, mert érdekes módon a scrapbook-áruházakban nem találtam. Meg is érkezett a csomag alig két nap alatt villámgyorsan, nagyon kis cukik. 


Egy prospektust is kaptam, amiben ötleteket adnak, mi mindenre lehet felhasználni őket. 

Két könyvem is érkezett, amik remélem segítenek a tervezésben és talán még inspirációt is tudnak nyújtani. Az egyik a betűtipusokkal foglalkozik, mert bármilyen nehéz elképzelni, de nem olyan könnyű a scrap mondanivalójához jól igazítani a szöveg és cím betűít illetve formázását, legalábbis nekem. A másik általános kiadványtervezést segítő könyv, mert titokban vonzódom mindenféle prospektushoz, brossúrához és szórólaphoz is (bármi amit lehet szagolgatni és lapozgatni). Ime:

És mivel itt most vasárnap lesz Anyák napja, virágot ajándékozott a cég, ami nem anyukáknak is járt:

És gyorsan sikerült 'összedobni' egy oldalt is Eszter 'dalospacsirta' kihívására. Erre a dalra már a készülő Art Journalom kapcsán gondoltam, így nem okozott gondot a választás. 


Kellemes péntek estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése