7.7.12

'Most múlik pontosan'

Már csak egy hét és végre otthon lógathatom a lábam a kánikulában! Már pont itt az ideje, mert untig elegem van az itteni időjárásból.
 Hogy eltereljem a figyelmemet a kinti párától és esőtől, a héten inkább scrappeltem. Hihetetlen, hogy a galériák nézegetése mennyire meghozhatja az ember kedvét az alkotáshoz és természetesen mélyen inspiráló is, mindig találok liftelendő ötleteket. Befejeztem egy heti Project Life-os oldalt, és mivel listázós hangulatban voltam, készítettem egyet a kedvenc albumaimról is. Ime:


Nem bírtam ellenállni Sabee készletének, mikor a Scrapflower-en nézelődtem. Nagyon tetszik ez a megújult webshop és pontosan a színes-pakolós stílusomnak megfelelő dolgokat tudok beszerezni. Just Jaimee-t már régóta ismertem, de most felfedeztem magamnak a JM Design és Sabee munkáit. És el is készült egy utazós oldal:


Alig várom már hogy a nyaralás után vadonatúj képekkel alkothassak, főleg azt remélem nagyon, hogy a balatoni hétvége alatt sikerül pár jól sikerült fotót elcsípni, mert imádom a tájat és a tavat! De addig is, hogy hangolódjak a nyaralásra, 'összedobtam' ezt az egyszerű oldalt egy remek, színes kis freebie készletből:


Kitartás, még tart a hétvége!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése