24.6.12

Unstoppable

Vajon mi volt előbb az ötlet, vagy a készlet? Szombaton hirtelen felindulásból megvettem Anna Aspnes Seafoam készletét, mert a hírlevélben olvastam, hogy most akciós az összes terméke. Elvileg fel is akartam használni az akkor még készülőben lévő Balatonos oldalamhoz, de aztán nem tettem. Ezzel egyidőben megmozdult a fejemben a gondolat, hogy a 2008-as korfui nyaralásunk képeit még nem nagyon használtam fel screppeléshez, semmilyen formában. És aztán villámként hasított belém a felismerés, hogy ebből (igen, megint) fotókönyvet kéne készíteni. Nem bírom abbahagyni, úgy tűnik :) Egyszerűen imádom az érzést, ahogy napok, hetek PS felé görnyedése után a kezembe fogom a friss, illatos új fotóalbumot. És ez az AA készlet tökéletes is a megvalósításhoz, mindent tartalmaz, amire a kék-zöld-narancsos tónusú görög fotóim szkreppeléséhez szükségem lehet. Mint már a múltkor is, most se fogom agyon díszíteni az oldalakat, csak éppen egy leheletnyit, így gyorsabban el is készülök.
Ez lesz az első oldal:






És az elkészült balatonos oldalam:



Szép hetet mindenkinek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése