5.6.12

Párizs forevör

Újabb lökést kapott a Párizsos fotókönyvem készítési folyamata. Kicsit elültem a projekten, mert annyi minden máson járt a fejem. Most viszont megláttam, hogy olcsóbban lehet rendelni június 10-ig, akcióba kellett tehát lendülnöm... 
Alapvetően egy tiszta és egyszerű albumot szerettem volna, egyrészt mert most ez tetszik, másrészt meg nem lett volna időm huszon-egynéhány oldalt teljesen megszkreppelni (a Maldív-szigetekről készített fotókönyv megtanított rá, milyen rengeteg munka is az). Igy legalább nagy méretben tudtam a képeket is beilleszteni, hogy minél több minden látsszon. Sokat variáltam az elrendezéseken és a stíluson, mert az első változatom, amit sablonok alapján készítettem nem tetszett. Úgyhogy múlt hétvégén nekiültem és 'kitisztítottam' az elkészült oldalakat plusz megcsináltam a fennmaradó részt. Azt azért nem bírtam megállni, hogy legalább az utolsó oldalra ne kreáljak valami scrapet és a borítóval is elszöszöltem egy darabig, mert nem tudtam mit is akarok. De egy neten talált képpel sikerült feldobni a dolgot. Néhány oldal:









Aztán mint kiderült valamiért nem tudok 28 oldalas fotókönyvet készíteni ott, ahol eddig mindig megrendeltem, tehát az akcióról ennyit sajnos. 26 és 34 oldal a standard valamiért, ha már ennyit elkészítettem, nem volt kedvem két oldalt csak úgy kihagyni, se plusz 8 oldalt csinálni. Úgyhogy irány a konkurencia. Végül is mégiscsak kénytelen voltam 34 oldalast készíteni egy kis extra munkával, de a Pixumnál most kedvezmény járt az első fotókönyvre, így csak jól jártam :) Most aztán a jól megérdemelt rápihenés következik és várakozás a kis aranyosra!

3 megjegyzés:

  1. Szépséges, és biztosan nagyon jó lesz lapozgatni majd. Megkérdezhetem, hogy milyen betűtípust használtál? nagyon tetszik!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon jó lett! Klassz lenne megnézni videóval v. képnézegetővel az összeset. Imádom az egységes dizájnt, a fehér alapot...

    Próbáltad már az ArtsCow-t? Én onnan rendelek. Az alapban 20, ill. 26 oldalas, de rengetegszer van kedvezmény (v. ingyen könyv, v. ingyen szállítás).

    VálaszTörlés
  3. Eszter: a kicsi egyszerű betű az Gill Sans MT Condensed, az írott pedig a Before the rain.

    Janka: néztem az ArtsCow-t, mert a blogodon olvastam is, hogy onnan szoktál rendelni, de most nem láttam akciót. Legközelebb lehet, hogy megpróbálom, mert az legalább biztos, hogy jó minőségűek a termékeik. Egyébként a jobb oldalon a 'Fotókönyveim' menübe feltettem lapozgatósan az albumot, addig amíg meg nem érkezik élőben :)

    VálaszTörlés