21.6.12

Édes, csodálatos nyár

Tegnap órákon keresztül digitális scrapgalériákat nézegettem, nagy szükségem volt némi inspirációra. Vannak elképzeléseim, milyen oldalakat szeretnék, de kicsit megfeneklettem az alkotásban. Ilyenkor az ember annyi jó ötletet szed össze, elrendezéseket, készleteket, színeket. Nekem ezúttal az utóbbi segített az oldalam összerakásában, kirobbanó nyári színekre volt szükségem, hogy sikerüljön a napsugaras oldalam és bár este 10-ig tartott, de összehoztam! Többé-kevésbé meg is vagyok vele elégedve. Ime:


A fénykép sajnos nem az enyém, ezen a blogon találtam rá, egész véletlenül. A Balatonon készült képeket nézegettem, valami vitorlásos fotót keresgéltem, amit majd fel tudok használni egy festménnyé-alakítós oldalhoz (egy új tutorialnak köszönhetően ez most nagyon trendi :). A blogos illető vitorlázós képei között volt ez az instagramos is, és pontosan valami ilyesmit akartam erre az oldalra, csak a színeit kellett kicsit boostolni, mert retro barnás-zöldes volt az egész. Lehet, hogy túlzásba vittem, de így lett forró nyári az egész :)
Még mindig vagy 3 hét mire utazhatok, de már közeledik!! Azért is írtam ezt a listát, hogy emlékezzek a legjelentéktelenebbnek tűnő pillanatokra is, és ne felejtsem el ismét magyarnak érezni magam. Éljen a nyár!!

1 megjegyzés:

  1. Én meg hozzád járok inspirálódni. Nagyon szeretem az ilyen jellegű oldalaidat, de ezek nekem nem nagyon mennek... :) Nagyon szép és inspiráló lett ez is!

    VálaszTörlés