8.6.12

Egy kis szünet

Jövő héten Birminghambe repülök tréningre, így az alkotásnak egyenlőre lőttek. Nem is baj, kell egy kis szünet a fotókönyv-szömszmötölés után, hogy szedjek némi inspirációt magamra a semmittevéssel. De tegnap este azért nem bírtam megállni, hogy össze ne dobjam ezt az oldalt, még így utolsónak:


Leltárt tartottam a készleteim között is, rájöttem, mennyi remek van, amibe még bele sem kóstoltam. Csak képeket kell találni hozzá, az a nehezebb ügy, úgy érzem minden jobb fotómat már háromszor átrágtam.
Remélem mire hazaérek csütörtökön, itt fog rám várni a kis lapozgatnivalóm csillogva és illatozva!
Mindenkinek csodás hétvégét és kellemes hetet!





1 megjegyzés:

  1. Nekem is vannak kedvenc fotóim, amiket imádok újra meg újra felhasználni. Engem nem zavar :D Tessék többet fotózni, csak így lehet kiküszöbölni a problémát :)

    Szépséges lett az oldalad. Nagyon pihe-puha.

    VálaszTörlés