5.12.12

1 ÉV

Bár nincsenek pontos feljegyzéseim a dátumról, de valamikor mostanában volt egy éve, hogy elkezdtem scrapbookolni. Mint mindent nálam, ezt is hosszas tanulmányozás előzte meg, mielőtt belekezdtem volna bármibe: órákat, napokat, heteket töltöttem galériák nézegetésével. A Maldív-szigeteki fotókönyvem volt az első próbálkozás, kissé nagy falat volt, de megalapozta a szkreppes jövőmet ;)
Úgyhogy így év végén gondoltam meglepem magam egy új fotókönyvvel, de egy igazi sajáttal, amiben összegyűjthetem a scrappel töltött elmúlt 12 hónap digitális munkáját.
Mint ahogy legutóbb, most is kuponkóddal rendeltem az Artscow-tól a könyvet, így még olcsóbb volt, mint a nyáron.
Többeknek voltak rossz tapasztalatai a nyomtatással, nekem ez a második könyvem tőlük, de meg vagyok elégedve. A borítónál vagyok bajban egyedül, hogy meddig nagyítsam a képemet, hogy még beleférjen minden, de ne legyen fehér keret körben - ezt úgy szoktam áthidalni, mint ahogy most is, hogy világos színt választok a borítóhoz.
Végül ilyen lett a 'késztermék':

A borítóhoz Vinnie Pierce készletet használtam.
Remélem a Mikulás mindenki csizmáját megtölti sok széppel és jóval ma este!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése