19.7.13

SET SAIL

Rohan a július, lassan itt a vége is, megint hazaruccanok egy hosszú hétvégére. Tervezés, szervezés vár rám, pedig én már szabadságra, pihenésre vágyom. Messze van még a szeptember és addig kénytelen vagyok várni és álmodozni a tengerről, a napsütésről és a semmittevésről.
Mostanság a délutánjaimba belefér a scrapbook, hol rövidebb időre-hol hosszabbra, de alkotok valamit minden nap. Ennek eredménye a következő pár oldal.


Ez az oldal is úgy készült, hogy a fel nem használt készleteim és képeim között kutakodtam. Aztán felhalmoztam az elemeket a papírra, kicsit alakítottam a fotón és kész. Olyan nagyon különös története nincs ennek a képnek, csak egy azon kevesek közül, amiken kivételesen én vagyok rajta :)


Mikor múlt héten megláttam ezt a freebie-t Jankától, legszívesebben azonnal hozzáláttam volna, hogy felhasználjam. Meg is tettem a hétvégén, annyira frissek és üdék a színei, öröm volt vele alkotni.


A Maldív-szigeteki nyaralásunk vonalán maradva megint valami tengerparti képet szerettem volna oldalba foglalni, aztán megakadt a szemem ezen a hajóson. Ez eredetileg egy naplementés fotó volt, bár az átalakítások után ebből nem sok látszik, és végül is nem ez lett a téma. Inkább olyan 'hajózás az élet tengerén' jellegű lett az oldal.


Ez pedig tegnap készült, egy kihívásra a With Love Studio fórumán, ahonnan az oldalon használt  készletet lehetett letölteni, nap mint nap egy részletét. Pontosan az én stílusom ez a pakolós kit, és a benne lévő elemek adták az ötlete, hogy a New York-i vakációnk egyik képe legyen a főszereplő.
Nem tudom egyébként mi van velem és a hajókkal. Sosem voltam egy nagy vitorlázó-rajongó, nem voltam annyira oda a hajókázásért sem. De mostanság, ha meglátok bármilyen vízi járművet, már nyúlok a fényképezőgépért. És akkor sűrűn is kell nyúlkálnom, mert itt Hollandiában, így a nyár beköszöntével hemzsegnek a csatornákon az ilyen-olyan csónakok-vitorlások-jachtok. (Útban a munkába 40 perc alatt 4-5 felnyitható híd esik utamba, csak annak szemléltetéseképp, hogy mennyi itt a hajózható víz :) És ma pedig igazi vízi túrában lesz részünk a kollégákkal, Leiden és a Rijn  csatornáin fogunk lengedezni fél délután, a főnök csónakjának köszönhetően. A fényképezőgépem már élesítettem, kalandra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése