9.7.13

SUMMERTIME

Forrás: Pinterest

Itt a nyár, legalábbis egyes országokban. Hollandia nem tartozik ezen országok közé, vagy csak kábé egyszer egy hónapban. Forró nyarak itt sajnos nem jellemzőek. Ezért megyek haza a nyáron, valahol mindig a születésnapom környékén, mert szükségem van a trópusi hőfokra és az éltető napsütésre, még ha csak pár napra is.
Az esküvőszervezés nem problémamentes és ráfeküdtem az edzésre is kikapcsolódásképpen, így a scrapbook most kicsit háttérbe szorult az elmúlt hónapokban. Gyűjtöm az inspirációt és a készleteket is csak éppen nincs akkora hajlandóságom leülni és alkotni is valamit.
Azért született egy pár oldalam, hirtelen felindulásból:)


Ez még egy májusi oldalam volt. Akkoriban éppen vonatoztam a munkába jó darabig, és szép idők voltak. Bár az utazás igazán időrabló dolog itt, de a tulipánföldek látványa felderített kicsit.


Ez az oldal az itteni nyár hiányának okán alakult, egy borús péntek délután elutaztam a Google segítségével Kalifornia dimbes-dombos tájaira, ahol mindig süt a nap. Nagy álmom egyszer ide eljutni, és saját szemeimmel látni a Hollywood feliratot...


Ezt a Dido készletet nem használtam még fel és éppen rábukkantam. Jól jöttek hozzá a 'selfie'-k amiket magamról csináltam egy unalmas pillanatban. A téma a változás volt, mert annyi minden tűnik megváltozni ebben és sajnos nem minden csak javul.


Ez az oldal már mostanában készült. Éppen előtte jöttem vissza otthonról és lélekben még mindig ott jártam Fehérvár utcáin. A kép rajta alapból is rajz/festmény és a színei miatt annyira oldalra kívánkozott. Szeretem látni hogy nézett ki a város régen.


Még mindig Fehérvár a téma, ez is FB-on talált kép, nem saját. Sajnos. Olyan szépen elkapja a naplemente pillanatát, de közben megörökíti a Palotai utat is, a buszaival, autóival és forgalmával. Mivel ott laktam az út mellett, naponta mentem erre, szeretem nézegetni ezt a fotót, mert különleges helyet foglal el a szívemben a Piac tér.


Ez a legutolsó oldalam, bár tulajdonképpen a legrégebbi, mert még a télen raktam össze. Aztán valami miatt félretettem és csak a napokban találtam rá. De lehet, hogy jobb is, mert teljesen aktuális, nyáriasak a színei. Imádom az ilyen harsányságot, bár valakinek bánthatja a szemét. Az volt az érdekes az alkotásban egyébként, hogy bár nagyon tetszettek a hozzávalók (DDE: Gina Cabrera - Happy place collection), nem volt a kollekcióban hagyományosan értelmezett elemkészlet, csak kitűzők/gombok, papírok, kártyák és wordartok. Úgyhogy ebből ollóztam össze mindent és állatira élveztem, azt hiszem ez az egyszerű pakolós stílus áll a legközelebb hozzám, legalábbis ebben vagyok igazán otthon. Szeretek más technikákat is kipróbálni persze, de azok sosem sikerülnek olyan tökéletesre.
Mostanság épp az esküvői meghívóinkon dolgozom, és milyen jó, hogy ott a PS meg a rengeteg scrap ismeretem és nem okoz gondolt, hogy összeszerkesszek egy kis DIY alkotást :)

1 megjegyzés:

  1. Szerintem pár év alatt ráhangolódik az ember az északi nyárra. Nekem pl. sosem hiányoztak a forró, 28 fok fölötti nyarak :P (Most is rimánkodom, hogy ha egy hét múlva megyek haza, ne legyen olyan meleg.)
    Az esküvőszervezéshez sok türelmet és kitartást -- tök átérzem. Nem kívánom vissza azt az időszakot :)
    Az oldalaid meg szuperek. Főleg a Changes és az utolsó, a pöttyös tetszik nagyon.

    VálaszTörlés