1.2.14

CÉLEGYENES ÉS FINIS

Az utolsó hetéhez értek a januári kihívások. A hétvégén megint szorgoskodtam, két dupla oldallal és két szimplával sikerült elkészülnöm.


Ennél a kihívásnál kevésbé jól sikerült képeket kellett használhatóvá varázsolni. Én a régi, szkennelt fényképeimet szeretem feljavítani és itt is ezeket használtam: két vacak, pirostónusú fotót tettem az oldalra, amikről levágtam a csúnya részleteket és némi action felhasználásával élesítettem és színeztem őket.


Itt egy fotó nélküli oldal elkészítése volt a feladat, ami igazán kihívás a javából, mert én ilyeneket nem nagyon szoktam csinálni. Most így sikerült - bár némileg csalásnak érzem ezt az oldalt, mert Lynne-Marie+Vinnie Pierce Firm Foundations papírt használtam hozzá, ahol eleve adott volt a brush háttér és egy Dido Design+Paislee Press 24/7 notiont, ami meg magában is csodálatosan szép, tulajdonképpen a designerek már megalkották 75%-át az oldalnak...




És az utolsó hét oldalai:










Büszke vagyok magamra, mert nem alkottam egy oldalt sem csak úgy futtában, csak hogy kész legyen és legyen mit benevezni az adott kihívásra és nem is az utolsó pillanatban, a határidő előtti estén dobtam össze az egészet. Hát valahol kicsit kifulladtam így a végére, de azért bennem bújkál az is, hogy üresek lesznek a délutánok a 'kötelező' szkreppelés nélkül ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése