21.2.14

FEBRUÁRI TAVASZ

Ismét jelentkezem ebben a szokatlanul enyhe télben. Süt a nap, reggelente csicseregnek a madarak és én már gyanúsan tavaszillatot érzek. A télikabát is határozottan lekéretőzik rólam napközben. 
Az elmúlt hétvégét otthon töltöttem, 4 teljes, napsugaras napot. Bár mindig van látogatás, ami elmarad, hol az idő rövidsége, hol épp az influenzajárvány miatt, így sem voltam tétlen, jó volt egy kicsit a saját országomban ejtőzni.
Jó hírek is jöttek a házhoz. A puszta szerencsének köszönhetően márciusban vendég CT tag lehetek Kaye Winiecki-nél és nemrég kiderült, hogy bekerültem abba a 14-be is, akik még e hónapban és márciusban alkothatnak vendégként a Little Butterfly Wings csapatában :)) Ez utóbbi jelentkezésemet már majdnem el is felejtettem, mikoris tegnap reggel megláttam, hogy üzenetem jött a TLP fórumán, hát alig hittem a szememnek. Most úgyis kis szünetet tartottam a dolgos január után, nem is fog ártani egy kis CT motiváció. És az első LBW oldalam:

 
Ebből a szuper kollab készletből. Még több oldal is várható a közeljövőben, rengeteg szép és színes készlete van Valnak!
Napsütéses szép hétvégét mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Ó, de jó, gratulálok!!!!!!!!! ♥
    Mindkét tervezőt nagyon szeretem - bár tőlem távol állnak kicsit stílusban, de fantasztikus készleteik vannak!
    Másrészt pedig önző indokok vezérelnek - mert ez egyben azt is jelenti, hogy aktív leszel, és csodálhatom az oldalaidat!!!!!! :)

    VálaszTörlés