14.3.14

A MADÁRCSICSERGÉS SZEZONJA

Mostanában úgy tűnik csak vendég CT oldalakat sikerül csinálnom, de a tervezők elhalmoznak annyi szebbnél-szebb új és kevésbé új készlettel, hogy nem is bánom.

Ime egy sor, egy heti termés.

LBW - Golden December


Tudom, hogy nincs se a télnek, se a karácsonynak szezonja, de nekem, aki imádja ezt az ünnepet, mindig karácsony van a szívemben. És emelett nem tudtam ellenállni ennek a gyönyörű LBW készletnek sem, március ide vagy oda, Dcember Documented és kész :)

LBW - My kind of day



 Ez már végre egy aktuális készlet és kép. Az előző heti egyik oldalam arról szólt, hogy az aznap mennyire nem volt az én napom, ez pedig pont azért készült, hogy ellensúlyozzam a dolgokat, igenis attól még, hogy speciel pont dugóban araszoltam hazafelé, teljes nyugalom és elégedettség uralkodott rajtam, ami igazán ritka madár. Ennek köszönhetően láttam meg milyen szépen süt is a nap a csatorna felett. Megérkezett a tavasz!



Ez már egy ilyen nyárváró, Balatonimádós oldal Kaye Winiecki cuccokból.

KW - Shamrocking
 A St. Patrick's day nekem semmit nem jelent, úgyhogy ebből a zöldmanós készletből inkább egy sörorientált oldal készült :)


Kaye Winiecki & Studio Basic Designs - 123 art

 Ezzel a készlettel álom volt alkotni, minden papír és elem annyira imádatos, még elő fogom venni úgy érzem, egy oldal nem oldal belőle :)


Ez minden mára, remélem napsütéses szép hétvégét élvezhet mindenki!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése