27.3.14

KALANDOK A LÁPFÖLDÖN - GREETINGS FROM MORDOR

Azt hiszem inkább ezzel a címmel kellett volna blogot indítanom :) Ezt indokolandó, íme egy CT oldal a legutóbbi kis kirándulásunkról, az Aflsuitdijk-hoz:

Kaye Winiecki - Chip Inchies, Framed Affection, 123 Art (with Studio Basic)
Szinte nyári meleg volt azon a hétvégén és csodálatos verőfényes napsütés, ritka madár itt Mordorban. Ahogy az oldalon írtam is, nem is a látnivalókért volt érdemes elindulni, hanem magáért a kocsikázásért, a kikapcsolódásért. Jó lenne beiktatni több ilyen hétvégét is, az érzésért, nameg új fényképekért, amiket lehet scrappelni, dehát kedves D-m elfoglalt orvos.
Itt egy másik oldal Kaye készleteiből:

Kaye Winiecki - Markered up, 123 Art (with Studio Basic)
Érdekes egybeesésként Kaye és Val a Little Butterfly Wingsből készített egy kollabot Candy Crush imádóknak: Oh candy, candy.  Lévén mindkét designernél vendég vagyok, két oldalt is alkottam belőle:



Retirement Sale is van a Lilypadnál, rengeteg termék akciós most. Egy nyugdíjba menő LBW készletből alkottam ezt a könyvfanatikus oldalt:

LBW - Bookworm
A fotón egy kis könyvespolcom szerepel, egy szobából. Ugyanis számtalan stócban és több polcon állnak a könyveim a lakás több pontján és egyre csak gyűlnek és gyűlnek... Ha elköltözünk, fél napig csak az én könyveimet fogjuk cipelni, attól tartok... Mert hiába az e-könyv, nekem az az igazi, ha a kezembe foghatom az olvasmányt, szagolhatom a frissen nyomtatott oldalakat, ez hozzátartozik az olvasás élményéhez. A képen többek között az utóbbi időszak kedvencei láthatóak:

Mindenki számára világos, hogy Stephen King az egyik legnagyobb horror-iró, de az én szívembe inkább ezzel a könyvvel lopta be magát. Ez a regény inkább sci-fi-nek mondható, lévén időutazásról szól, de mindemellett a 60-as évek Amerikájában játszódik, amit imádok. És legnagyobb megelégedésemre SK most sem fogta vissza magát, az én példányom például 750 oldalas. 

  • John Irving - Árvák Hercege
Otthon szereztem be ezt a könyvet még decemberben. Más John Irving kötetekkel együtt le volt értékelve, amit mondjuk nem értek, mert nem ponyva, se nem olvashatatlan szemét - mert olyanokat is volt szerencsém kifogni az akciós polcról. Már olvastam egyszer vagy 10 éve, de újraolvasva nagyon megszerettem ezt a regényt, azt hiszem fel kellett nőnöm hozzá. Az író stílusa  meghökkentően szókimondó néha, de a karakterek szokatlanok és érdekesek, ezért tetszett a történet.

  • Edward Rutherford - New York
Ezt a könyvet stílusosan New York-ban vettem meg és onnan cipeltem haza. A város történetét mutatja be a holland telepes időszaktól kezdve napjainkig, két család életútját követve. Számomra érdekesebb úgy, hogy voltam New Yorkban és láttam is az utcákat-tereket-épületeket, ahol a cselekmény játszódik.

  • Betty Smith - A tree grows in Brooklyn
Egy ír bevándorló család élete NY szegény negyedében egy kislány szemével, végig nélkülözésen, nyomoron, halálon. De ahogy ez sejthető, jó vége lesz a dolgoknak.

  • Tom Rob Smith - Child 44
Egy krimi, és annak kiváló, nekem az orosz életet bemutató részek miatt tetszett nagyon, úgy gondolom ilyesmik lehettek a viszonyok kis országunk 'átkos' rendszerében.

Visszatérve a scrapbookhoz, utolsónak egy szívhez szóló, gyönyörű anyás készletből sikerült ez:

LBW - The wonders of motherhood
Végre ezt a szkennelt fotót is fel tudtam használni egy igazi, hozzáillő készlettel.

És a jó hír, hogy holnap már péntek!






1 megjegyzés:

  1. Az utolsó oldalad nagyon szíven talált, fájdalmasan szép lett!
    És hatalmas kedvenc az első is, ezt egyszer liftelni fogom (ha végre sikerül majd rávennem magam egy sokfotós-emlékmegőrzős alkotásra). És persze imádom a többit is!

    VálaszTörlés