20.4.14

PAPÍR MÁNIA

Időről időre újra előjön a késztetésem a papíros alkotáshoz. Csak valahogy nem jutok semerre végül, mert annyi felhalmozott készletem van, hogy sosem tudom, melyikhez nyúljak és a bőség zavarában meghiúsul az egész projekt.
Úgyhogy a hétvégén fogtam magam és a tavaszi nagytakarítás jegyében kialmoltam a hobbisarkamat. Egy nagy szatyornyi dologtól sikerült megválni, amiről tudtam hogy sose használom fel úgysem, mert változott a stílusom.
Felszínre került így egy csomó dolog is, amiket viszont remekül használható. Ki gondolta volna például, hogy ennyi chipboardom van (Scrapfellow és Studio Calico), vagy hogy van egy ilyen szuperjó vágóm is, ami eddig eltementve pihent valamelyik fiókban?

Igy jutott hely ennek a pár szépségnek is, amiket épp aznap hozott meg a kedves postás:
Ennyi sok szuperséggel felfegyverkezve hogy is ne kezdtem volna el alkotni!

 De azért PSre is jutott időm így húsvét alkalmából, ezennel kívánok boldog nyulat mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése