28.8.14

BABAALBUM

Szeretek fényképalbumot ajándékozni, mert még a nem scrapbookozóknak is rengeteg elfekvőben lévő fotójuk van otthon. És ha az ráadásul kézzel készül, annak örül igazán az ünnepelt!
Még sose készítettem ilyen 'kitöltendő' albumot, általában szeretem, ha kész fényképpel lehet dolgozni. Nem vittem túlzásba a díszítést sem egy két papírfecni, matrica és valami kommentkártya, hogy lehessen megjegyzést írni a leendő fényképekhez. Minden elem mozdítható, nincs lebetonozva, hogy majd a fotóragasztgatás során lehessen alkalmazkodni a végső képhez. A végére befért egy kis boríték is mentett szuveníreknek.
A teljes album 40 oldalas lett, úgyhogy a teljesség igénye nélkül tettem fel a képeket róla. Még száradt a ragasztó az oldalakon, ezért tűnik némelyik olyan hepehupásnak, szerencsére azóta rendeződött a helyzet :) Az mérete 15x20-as tehát pont elférnek benne a 9x13-as képek. Remélhetőleg a megajándékozottnak sok öröme lesz benne, majd később, mert most még csak 1 éves. De az Anyukájának biztosan rengeteg kellemes és esetleg kevésbé kellemes órát fog okozni, mire kitalálja melyik képet hogyan illeszti be :)



 

















Felhasználtam:
Echo Park - So Happy Together és My Mind's Eye - Lime Twist papírok
Studio Calico Chipboard

Megjött a kedvem ezzel a kis albummal, remélem még több papíros alkotást tudok befejezni a jövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése