29.8.14

RANDOM {spring} JOURNAL

Ez az év (remélem) a befejezett projektek éve lesz. Még májusban sikerült készre alkotni a 30 dolog albumomat, aminek az ötletét kábé 2 évig dédelgettem. És most itt ez a mini, amit (szégyellem bevallani) tavaly tavasszal kezdtem el. Akkor a képek előhívásáig és a címlapig jutottam el. Igen gyér munka. De a babaalbum sikerén (a nagynéném, a megajándékozott kedves nagymamája külön üzenetben fejezte ki tetszését) felbuzdulva gyorsan kiköszörültem a csorbát és ez lett az eredmény:
  
 
 
 
 

 
 
 



Felhasználtam: 
Simple Stories: papírok, matricák
Ami Tangerine papír a borítóhoz
Studio Calico és más noname wood veneer díszek
DDE - In Full Bloom kártyák (digitális)
That's Life May Blog Train kollab készlet (digitális)

A múltkor említettem Ali Edwards-ot, éppen most újította meg a weboldalát is és az új munkái is csodásan inspirálóak. A Life Artist-ot befejeztem, nem szeretek scrapbook-ról olvasni, mert általában nehéz a gyakorlatban alkalmazni, ami le van írva, de ez a könyv nagyon tetszett. Amit Alitól tanultam:

- ne halmozz fel túl sok készletet
- ne félj felhasználni minden becsben tartott gombot, szalagot, matricát, előbb-utóbb úgyis lesz másik kedvenc
- amit csinálsz, az úgy jó, ahogy van
- felejtsd el a tökéletességet és az arra való törekvést, inkább engedd szabadon a kreativitásodat

Az elmúlt hetekben inkább ültem le az íróasztal elé papírokat vagdosni és ragasztgatni, mint hogy a gép előtt görnyedjek, arra elég volt az a 8 óra, amit a munkahelyen töltöttem. Ennek köszönhetően jött még több ötletem is és hamarosan Pocket albumot tudok mutatni :)

Szép hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése