24.8.12

Dupla vagy semmi

Bár mostanság a minialbumon dolgozom, talán éppen azért, mert kicsit hátrább léptem a digizéstől, megszűnt a kényszer és sokkal szabadabban bánok a Photoshoppal.
Négy oldalt is befejeztem a héten. Az elsőt a CEWE kihívásra, egy közeli, ismert helyszínt kellett bemutatni:


Igaz, ebben a pillanatban a Bory-vár legalább 1200 km-re van tőlem, de 23 évig mégiscsak közel laktam hozzá, és szégyen hogy végül is csak tavaly jutottam el oda. Jobb későn, mint soha.
Vitorlás oldalakban bővelkedett ez a hét, ez lett az egyik:


És ez a másik, hirtelen kedvem támadt egy teljes oldalas fotót szkreppelni.  


Ezt pedig ma este fejeztem be. Félig-meddig liftelés, már ami a fotók fekete-fehérségét és az elrendezést illeti. Megtetszett nekem ez a kraft-papír, olyan szép kontrasztos az élénkebb színekkel, jól mutat rajta minden.


Az utolsó két oldal alkotása közben rájöttem, milyen sokat is jelent a címfelirat, idézet, vagy szöveg az oldalon. Sosem sikerült ezt eddig igazán jól megoldanom, javarészt inkább koncentráltam a képek és elemek elhelyezésére. De tulajdonképpen kifejezetten jó móka a fontokkal variálni és megtalálni azt a egy-két-pár sort, amitől igazán kifejező lesz egy alkotás.
Most visszatérek a papíros alkotáshoz :) Szép hétvégét!

1 megjegyzés:

  1. De jó ilyen sok oldalt látni tőled, szeretem mindegyiket. A fontokkal való móka tényleg nagyon jó...! :) És az eredménye is tökéletes lett!

    VálaszTörlés