3.9.12

Lánybúcsú

A hétvégén villámlátogatást tettem otthon, egy lánybúcsúra voltam hivatalos (és mellesleg én voltam a társszervező).
Fergeteges szombatunk volt, a feladatok hatalmasak voltak, a leendő menyasszony zseniálisan teljesítette az összeset és a hangulatra igazán nem panaszkodhatott senki, legfeljebb a szomszédok, ha zavarta őket a hangos zene vagy a zajos jókedvünk.
Már két hete az ajándékokkal voltam elfoglalva, részben úgy rendeltem, részben pedig készítettem őket. Ime:

Imádok ajándékot csinálni és még jobban imádom, mikor örülnek neki :)
Az ifjú pár esküvőjére is szándékozom némi meglepetést készíteni, csak hogy ne jöjjek ki  a gyakorlatból, a megvalósításra van 3 hetem. Keep those creative juices flowing!
És repesve láttam, hogy a SB.hu egy új rovatában két oldalamat is elemezték a hozzáértők, jaj hát kell ennél nagyobb megtiszteltetés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése