13.9.12

Utózönge

Late Fall by Matte Stephen

Sárgulnak a levelek a fákon, annyira imádom az ősz színeit! Még az eső és a ború sem tudja elrontani a kedvem ilyenkor.
Pár napja megkaptam a 2 hete készült lánybúcsús képeket. Jó volt mosolyogni és visszaidézni az együtt töltött pillanatokat, a vicces játékokat és az esti bulizást. Remek fotók születtek, két éjszakai mulatozósat választottam ki az újabb hagyományos/hibrid oldalamhoz. Ime:





Mindenképpen akartam valami pinket az oldalon, mert ajándékként rózsaszín világítós gyűrűt vittem a lányoknak és mindenkinek nagyon bejött, egész este azzal villogtunk. De úgy esett, hogy az oldal nagy része pink lett, némi sárgával.
Igy nemcsak az emlékek maradnak erről az estéről, de bármikor ránézhetek erre az oldalra és eszembe jut minden. Végül is ez a scrapbookozás lényege, nem? :)


1 megjegyzés:

  1. Most találtam ide! Nagyon tetszik a blogod és az alkotásaid is! :-)

    VálaszTörlés