30.10.12

Halloween

Irigylem az otthoniakat, ismét egy hosszú hétvége áll előttük, míg én gürcölhetek itt, ahol biztosan pályázhatnának a 'Legkevesebb munkaszüneti nap országa' címre, azzal az évi 7 darabbal.
A Halloween ide csak a díszítés terén költözött be, aminek örülök, mert mindig szeretem feldobni egy kicsit a lakást. Mindig is ki akartam próbálni a tökfaragást és idén sikerült is beszerezni kettőt, amit meg tudtam faragni. Na nem nagyokat, csak olyan kéttenyérnyi méretűeket.
És az oldal ami róluk készült (a baloldali egy küklopsz tök akart lenni, van még azért mit tanulni a tökvájásról is):


És bár a halloweenhez csak a színeiben van köze, de befejeztem egy oldalt is aminek az ötlete éjjel (mondhatni álmomban) jött - természetesen egy másik alkotás inspirált, amit azt hiszem az Oscraps galériájában láttam:


Egy vidám-szomorú születésnap emléke ez az oldal. Örültem, hogy apuék meglátogattak, de szörnyű pár hónapon voltunk túl és még közel sem hevertük ki akkor. Azért a képek vidámságról árulkodnak, legalábbis próbálkoztunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése