19.10.12

Olvasni jó

Nincs is jobb dolog ősszel, mint a kinti borút és szemerkélő esőt figyelmen kívül hagyva villanyt kapcsolni a jó meleg szobában és egy vaskos könyvvel a kézben a kanapéra heveredni. Ezt tettem én is majdnem minden este, mióta Stephen King 11.22.63 c. regénye magába szippantott mind a 740 oldalával. Nem tipikus SK regény, talán ezért is tetszett annyira. Inkább sci-fi, mint horror, és engem mindig is érdekelt az időutazás, főleg mióta a Vissza a jövőbe trilógiát megismertem. És a végkifejlet pontosan azt a véleményt támasztja alá, amiben én is hiszek: aminek meg kell történnie egy ember életében, vagy a világtörténelemben, az így vagy úgy, de meg fog történni.

Az olvasás mellett csak minimál oldalakat készítettem. Egy nyáridéző habkönnyű Maldív-szigetekit:


Egy világcsavargósat:


És egy őszit, remek kis készleteket találtam a Facebook Hop-ban.


És most a jól megérdemelt hétvége és pihenéssel egybekötött olvasás következik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése