21.1.13

BEHAVAZVA

Keret és elem: The Lilypad Gallery - Winter wishes
 Nálunk is megérkezett a tél, ennek ellenére szerencsére idén eléggé problémamentes a közlekedés. Járhatóak az utak, közlekednek a vonatok, mégis messze szeretném már tudni a telet és élvezni a nyarat és a meleget, de hát persze ez még hónapokra van...
Addig is élvezzük azt, ami van alapon íme egy havas oldal:


 Bár ez a fotó nem új keletű, még 2011 decemberében készült. Galyatetőn teleltünk és odamenet 'beugrottunk' a Szalajka-völgybe. Nagyon szeretem ezt a képet, egyszer már fel is használtam egy oldalamhoz, még amikor elkezdtem szkreppelni, akkor csináltam rajta a manipulációt is.


Ez az oldal pedig Sabee termékeivel készült: Women's Silhouettes, Purple Dream Quickpages és Kraft Papers. Már régóta szerettem volna készíteni egy oldalt Marilynről, és most jött el az ideje, mert ezek a sziluettek és a gyorsoldalak is szép nőiesek.
Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése