29.1.13

ITT A TAVASZ?

Nem akarom elkiabálni, de mintha már érezném a tavaszt... Megjött a melegfront, elolvadt a hó és múlt vasárnap már élénk madárcsicsergést hallottam a parkban.
Talán a téli kihagyás, vagy csak a tavaszvárás az oka, nem tudom, de legszívesebben a nap 24 órájában szkreppelnék, annyi az inspiráció! 
Sabee-nak és Beedee-nek nemrégen egy új közös készlete jelent meg a Digiscrappers Brasil boltjában. A Once Upon A Time igazi esküvős romantikus készlet, de bármilyen oldalhoz fel lehet használni, mert színes és vidám és persze nem maradnak el belőle Szabi kézzel rajzolt elemei sem. Én ezt a két oldalt hoztam belőle:



Ezen kívül pont kapóra jött a korábban megjelent Purple Dream gyorsoldal csomag, mert a szüleim esküvői képeiből szerettem volna egy fotókönyvet készíteni. Még nem jött meg a könyvem az ArtsCow-tól, de itt látható digitális formában. Itt-ott a OUAT készletből is tartalmaz egy-két elemet és papírt:



Egy jó cikket olvastam Debbie Hodge-tól itt, amiben leírja, milyen trükkökkel alkothatunk Anna Aspnes-hez hasonló stílusban. Én mindjárt lecsaptam a font szekcióra és gyorsan letöltöttem a cikkben szereplőket, plusz még egy milliót erről az oldalról. Imádom a kézírásos betűtípusokat és a 2Peas név alatt rengeteg vidám, bohókás betűcsaládot találtam.
És egy idézet Gazdag Erzsitől (akinek a neve hirtelen ismerősen csengett és persze, ő írta a Meseboltot, aminek a borítója valamiért felejthetetlen számomra, valaki emlékszik vajon?), csak hogy legyen igazam és TÉNYLEG jöjjön már az a tavasz:

"Itt a tavasz, tudod-e?
leheletét érzed-e?
Virágszájjal rád nevet
virágszagú kikelet.
Rád füttyent egy bokorból,
füttyös madár torokból.
Rügyes ággal meglegyint
s érzed, tavasz van megint."

Szép hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése