8.2.13

VILLÁMLÁTOGATÁS

A hétvégére átteszem a székhelyemet Magyar-honba ismét. Szervezés, tervezés vár rám. Meg persze mint mindig ilyenkor, látogatások, találkozások és családi dumapartik sora. Jó egy kicsit feltöltekezni otthon: magyar könyvekből, élményekből, hangulatokból, fényképekből.
Nemcsak vadiúj, de régi fotókból is, mint például karácsonykor, mikor feltúrtam a fényképes-fiókot és előbányásztam belőle jó pár régi képet. Főleg a szüleimről fiatal korukban és néhányat rólam is gyerekként. Az esküvői képekből már elkészült az album, ami azóta meg is érkezett rendben. Ezt az oldalt Anyu egyik 80-as évekbeli fotójából készítettem, amihez tökéletesen passzoló freebie-ket találtam:


Aztán elért a depis, sötétséges hangulat, van ez így néha. Sokszor vagyok egyedül és ez nem is zavar, de van hogy úgy érzem, mintha egyedül lennék a világon és senkinek nem lenne fontos, élek e vagy halok. Nem vagyok kifejezett 'people person', de ebben az országban ez az állandó városi kietlenség meg a 'történések' hiánya is totál negatívan hat rám, hogy mindig olyan a környék, mintha légiriadó lenne és félnének kimenni az emberek az utcára... Nehéz ez nekem, aki mindig is városi ember voltam, 23 évig egy négysávos, forgalmas út és a buszállomás mellett laktam, percek kérdése volt, hogy beérjek a belvárosba, és ha vásárolni akartam legalább 4-5 szupermarket közül választhattam. Most van egy, ahol meg folyton készlethiány van, a legkülönbözőbb árukból: ma nincs tejföl, holnap kávé, holnapután meg citromlé. Hát nem kifejezetten erre számítottam a nagy Nyugaton, a 21. században... 
Nade félre gond, bú és nézzük a fotót, ami megihletett az oldalra, amit két kihívásra is beneveztem:


Valamiért nagyon megfogott és elhatároztam, hogy így építem fel az oldalt is, mert valahogy tökéletesen kifejezi az elszigeteltségérzetemet a színeivel és a vonalaival. Plusz tettem bele sárgát, mert Icka kihívásán kötelező volt még egy színt használni.


A szöveg: "Nem látok embereket. Napok, hetek telnek el és nem látok embereket. Hiányzik, hogy kinézzek az ablakon és a buszmegállót lássam, a csúcsforgalmat. Online, virtuális kapcsolatok vannak, a lakás magányából. Készen jött képek a tévében, megírt sorok a könyvekben, nem vezetnek senkihez. Elszigetelődöm."
De nem maradok azért ilyen sötét, tegnap egy színes-vidám oldalt rittyentettem. Ugyanis Sabee-nak ma jelenik meg egy jópofa gombcsomagja a Digiscrapper Brasil és a GingerScraps boltjában. Én imádom a gombokat (is), ezt dobtam össze belőlük (és még pár SCW készletből):


Project Life-hoz is tökéletesek, bár nekem lenne kitartásom a heti történésekről szkreppelni.
Szép hétvégét mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. De jó volt olvasni az oldalaid hátteréről is! És milyen jó így együtt látni a fotót, ami alapján a második oldalad készült, és magát az oldalt! Remélem, a hazalátogatásod jókedvre derít és feltölt majd, érezd jól magad itthon! :)

    VálaszTörlés
  2. Ismerős volt a fotó az internetről és sosem gondoltam volna, hogy egy scrapbook oldal is kerekedhet belőle, de Te hatalmasat alkottál!!! Még ha a témája nem is túl vidám, de érhető... köszönöm, hogy leírtad a gondolataidat. És én is, akárcsak Eszti, remélem az itthonlét jobb kedvre derít :)

    VálaszTörlés