6.1.14

2014

Wordart - Kristin Cronin-Barrow: 2014

"Another year over, 
A new one just begun"

Boldog új évet mindenkinek!
Zuhogó esővel ugyan, de elkezdődött 2014. Reméljük, hogy az új esztendő hoz magával sok-sok szépet és jót.
Nem szoktam fogadalmakat tenni, idén sem tettem. De míg mások esetleg az előző napi buli másnapját próbálták túlélni, én az új évet egy kiadós kis futással kezdtem, hátha igaz, hogy ahogy kezdődik az év, olyan lesz végig...
Mielőtt téli vakációra mentem volna, azért csináltam egy-két dolgot, ha nem is nevezhetőek scrapoldalaknak.
A kávéőrületem is újabb magasságokba hágott köszönhetően a Starbucks imádatos kávéinak, amiket nemrég Amerikában és itt Hollandiában is sikerült megkóstolnom.
Egy mondat, amit kiakasztottam az irodám falára (a kollegáknak, miheztartás végett :):


És az interneten talált kávérecept némileg kidíszített formában:


Ezen kívül úgy döntöttem, én is részt veszek a Lilypad kihívásában, ahol minden résztvevő 20 dolláros ajándékutalványt kap és az ember akár egy CT tagságot is nyerhet. 


Elég sok készletet veszek innen, úgyhogy nem lesz gond 75%-ban csak az innen származó termékekből alkotni. És mivel egy kihívás lényege, hogy vagy a téma, vagy az elkészítés lépései meg vannak adva, könnyebben is alkotok. Plusz hazudnék, ha azt mondanám, hogy a 20 dollár sem jön jól :) Szerencsére a határidő sem szab gátat az elhatározásomnak, mert bár napi egy oldal a kvóta, csak január végére kell készen lenni velük. Csak aztán adjon az ég kitartást hozzá!
Ime a kihívásra már elkészült oldalaim:




Szabi előállt a megújult blogjával-weboldalával, szerintem szuper lett. Megalkotott egy újabb kártyakészletet is (kapható az Etsy boltjában: Artsy Journaling Cards No. 2), amire mindjárt rá is vetettem magam, és ez lett belőle:



Hát nem bonyolítottam túl. De ez még csak a kezdet, bemelegítés az évi alkotásra, elvégre még csak január eleje van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése