16.1.14

ÚJABB KIHIVÁSOK

Megint a scrapbook tölti ki a délutánjaimat és ennek nagyon tudok örülni. A kihívások segítenek körvonalazni az oldal lényegét, de szabad kezet adnak általában a kivitelezéshez és pont ez bennük a szép. A következő oldalakat fejeztem be az elmúlt napokban:


Ez a kihívás alaposan megdolgoztatott, mert amennyire imádok olvasni, annyira nem találtam olyan könyvborítót, ami inspirált volna a liftelésre. Szerencsére előkerült ez a borító, ahol kiválóan lehetett alkalmazni a különböző 'fényképből rajz' tutokat.




Egymás után két template kihívást is kaptunk, hát kénytelen voltam én is használni őket. Ezt valahogy mindig olyan csalásnak érzem, hogy valahol nem az én munkám, én csak behelyettesítem a kiválasztott elemeimet - de végül is elég vidám munka volt, nagyon élveztem és az eredmény is tetszik.


 Ennyit mára, hamarosan itt a hévége megint!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése