6.2.15

I'M ON FIRE

Ez a régi Bruce Springsteen szám jár a fejemben, de én egészen más kontextusban értem, mint amit a szöveg sugall. Jelentem, van élet az MOC után is!

Először is CT hírek: Kim újabb csomagjai jelentek meg a ScrapStack-nél. A februári Scrap Pack csomagban található a Small Batch Kit:


Ez pedig a szintén új Love it so kártyákból készült:


És még egy oldal az On the Trail készletből:


És ismét, megállás nélkül alkotok kihívásokra. Annyira 'megy' most az alkotás, hogy jóformán abba se tudom hagyni. Arra azért vigyáznom kell, hogy a mennyiség ne menjen a minőség rovására. Nem akarom mindig ugyanazt a 3 elrendezést használni, néha nem árt körülnézni a galeszokban és inspirálódni. Van abban valami motiváló számomra, hogy van tétje a scrappelésnek. Nem kell, hogy az kupon legyen, vagy pénz, nekem már az is megfelelne, ha az ember kap egy mittudomén pirospontot a profiljára, teljesen mindegy. Jó az, hogy az ember annyi visszajelést kap, márpedig én meglepően sokat kaptam az elmúlt időben és remekül esik a scrap-önbizalmamnak.

Először is kihívások a TDP-nél. Egy ideje már itt vásárolok, mert sok kedvelt tervezőm árul itt és összegyűlt pár készletem. Itt heti 3 van, és havi 4 befejezett kihívásra már 20% kedvezmény jár a shopban. Az oldalam a Szerelmeslevél kihívásra:


Itt pedig egy elem többszöri felhasználása volt a feladat:


Aztán maradtam a kaptafánál és beneveztem a kihívásokra a TLP-nél is. Először gondoltam, 'letudom' a template kihívást. Megint kellemesen csalódtam, mert ez a template a One Little Bird - től igazán kézre állt, nem is kellett kínlódni vele sokat. A felhasznált fotó pedig most jelenleg pont a kedvencem és totál a véletlennek köszönhető... Mindig szoktam telefonnal fényképezgetni, ha valamerre sétálok, ezt a látványt is a környéken kaptam le a postára menet. Aztán a google automatikusan szinkronizálta nekem a fényképeim közé és valamiért úgy gondolta, jó lesz ha készít belőle egy FF változatot... És milyen jól tette! Olyannyira jól, hogy ismét bekerült az oldalam a Gallery Standouts blogra :D


Ez pedig 'festékes' kihívás volt, milyen jó, hogy az utóbbi időben felfedeztem, milyen jól is lehet a pacákat és ecsetvonásokat használni az oldalakon, még a nem art journal jellegűeken is:



Ennyit mára, kellemes hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése