13.2.15

TRENDKÖVETÖ

Soha nem voltam az, aki mindig a legújabb divatot követte, de scraptémában manapság a sok kihívás miatt annyit bújtam a galériákat és nézegettem új készleteket, hogy bizonyos dolgoknak a függőjévé váltam. Ilyen pl. a transparency, amit gőzöm sincs hogyan neveznek a magyar scrapben. Ez az átlátszó műanyag lap, ami kommentkártyaként van benne sok digi csomagban. Nem tudom, pontosan miért is, de nagyon szeretem használni. A másik nagy kedvenc mostanság a festett betűtípusok. A Pinteresten is sokat találni, és letölthető egypár ingyenes font is, ami ehhez használható. Az MOC alatt a háromszögeket is nagyon megszerettem. Tegnap sikerült véletlenül alkotni egy oldalt, amin mindhárom favoritom megtalálható:


A TDP kihívására készítettem, egy idézet felhasználása volt a feladat. A használt festett betűtípus éppen egy fizetős, amiért nem átallottam pénzt is kiadni, de nagyon tetszett.

Egy másik TDP-s kihívásra készült ez a Rómás oldal:


Már korábban elkezdtem készíteni, de sosem sikerült befejezni.

És tegnap találtam egy szuper freebie-t is, a Digital Designs Essential-tól. Imádom a készleteit, mert pontosan olyanok a színei és az elemei, amikből én szeretek alkotni.


És a jó hír, hogy bár péntek 13-a van, de itt a hétvége!

1 megjegyzés:

  1. De jó! Már csak azért is megérte idejönni, mert tudatosult benne, hogy péntek 13 van... :) Amit én szeretek.
    De persze nem ez a lényeg, csak most rácsodálkoztam. Az oldalaid fantasztikusak, az első nálam a tuti favorit, háromszögestől, festett betűtípusostól, mindenestül! A színek, az elrendezés - nagyon imádatos!
    És az a másik kettő is, természetesen! :)

    VálaszTörlés