12.1.15

A KEZDETEK

Kristin Cronin-Barrow - Clean Slate freebie

Hihetetlen, hogy máris majdnem a közepén járunk a januárnak. Ma már a 12-edik kihívást kapjuk a TLP-n. Ilyenkor, ha van motiváció, vagy valami kötelező téma, vagy technika, könnyebben és boldogabban ülök le alkotni. Meglepően jól haladok a kihívásokkal, még ha van is bennem egy kis kétkedés, hogy valamit vajon össze tudok e hozni erre a bizonyos kihívásra, alkotás közben elmúlik. Újabb 5 oldal az elmúlt hétről:


Egy fát ábrázoló festményt volt az inspiráció ehhez az oldalhoz. Ott dominált a narancs a kék és a barna, ezért ezekhez a színekhez alkottam az oldalt. Szerencsés módon pont aznap este történt, hogy naplemente után kinéztem az ablakon és hopp, ott volt előttem 'a fa' némi kék és narancs háttérrel, tudtam hogy tökéletes lesz ehhez a kihíváshoz.


Itt a sztori volt a lényeg, egy 'All about' oldal volt a feladat. Nekem ebben az volt a kihívás, hogy a sok bennem keringő 'All about' téma közül melyiket kéne vajon megalkotni :)


Az a bizonyos 'extrakció' az egyik mumusom, mert nem vagyok egy nagy PS mester. De ezt a képet pont úgy választottam, hogy tudjam használni a kedvenc 'Color Range' szelekciómat és így könnyű volt kiügyeskedni azt a fekete pálmafát.


Ha már mumusról van szó, akkor a 'template' is előkelő helyet foglal el a listán. Sosem szoktam használni, mert valahogy néha több időbe kerül, mire egy ilyen oldalt a magam képére szabok, mintha a nulláról kezdtem volna szkreppelni. Nade a kihívás az pont azért az, hogy olyan dolgokba kezdjünk, amikbe azidáig nem nagyon, úgyhogy ez az oldal lett a végeredmény a két megadott template kombinációjából.


Fotó nélküli oldal. Most nem volt nehéz, mert megtaláltam ezt a készletet hozá és olyan színes, hogy majdnem nem is hiányoltam a képet alkotás közben. Milyen jó, hogy decemberben, mikor freebie-ként volt csatolva Just Jaimee hírleveléhez, megszereztem az egész készletet.

Ennyi volt a talonban, a héten jönnek a következő feladatok és fel is kell zárkóznom, mert két kihívással le vagyok maradva :) Szép hetet mindenkinek!


1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek az oldalaid! :) A sablonok nekem sem nagyon fexenek, így nekem a két sablonos kihívásra még nincs is oldalam... :)

    VálaszTörlés