19.1.15

TOVÁBBRA IS MOC

Kifejezetten emlékszem, hogy tavaly ilyenkor nem álltam ilyen jól a kihívásokkal :) Idén jobban megy a szekér.
A hétvégén megint sikerült négy oldalt befejezni:


Puppet warp kihívás, én a virágos faágat warpoltam kicsit egyenesebbre.



Re-do kihívás. A felső oldal lett az alsó remake-je, igazából csak a fás képet használtam fel, azon kívül mindent újraértelmeztem az oldalon. Plusz ha már tanultunk extrakciót, azt is alkalmaztam a játék kedvéért.


Make a list kihívás. Mivel listát a dal szerint a Mikulás csinál, mikor a városba jön, mindjárt a Karácsonyra gondoltam, mikor olvastam a feladatot. Legalább fel tudtam használni az otthon készített képeket.


Ennél a feladatnál a lényeg a fotón volt, miszerint nem kell a tökéletesség érdekében mindjárt levágni a felesleges részeket, mert hátha éppen azok mesélik el a történetet. Hát én itt éppen nem vágtam le, de azért nagyrészt elrejtettem a folyóparti kalandunk nekem nem tetsző részleteit. Egyébként egyetértek, hogy sokszor nem kell annyira törekedni, hogy minden jól mutasson, mikor lehet hogy éppen a rendetlenség a megörökítendő elem a fotón.

Észrevettem, hogy idén jobban mennek a kihívások, mert nem ragaszkodom annyira berögződött dolgokhoz és mert találtam két készletet, amikbe majdnem mindig belenyúlok, mert egyszerűen annyira megihletnek, és annyira az én stílusom mindkettő,  hogy gyerekjáték velük az alkotás. Ez itt ugyan nem a reklám helye, de íme:

One Little Bird - Silver Linings
Sahlin Studio - Shine Bright

Még mindig hátravan a tökéletlen fotós kihívás, ami alapból nem lenne nehéz, mert ilyen fényképeim zsákszámra vannak, de valami látványosan eltolt képet kéne találni ehhez :) És a mai kihívásra is kell valamit alkotni, aminek a lényege, hogy minél több dolgot rakjunk az oldalra, és ne legyen túl szabályos, na ez lesz talán még nehezebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése