24.1.15

AZ UTOLSÓ HÉT

Már csak 1 hét maradt az MOC-ből, villámgyorsan elment ez a hónap. Még mindig 1 oldal hátrányban vagyok, de talán a hétvégén sikerülhet behozni. Elég nehéz hetem volt és nem sok szabadidőm volt esténként, de a scrapre mindig szakítottam időt és olyan jól kikapcsolt a húzós napok után.


Ez lett a Freestyle oldalam - sok minden, szín, minta és lehetőleg semmi sem szabályos. Azt hiszem eleget tettem a feltételeknek.


Telefonnal készült képet kellett az oldalhoz használni, amit én még app-el kicsit meg is dolgoztam. Egy szép téli napfelkelte Hillegomban.


Mikor megláttam ezt a kihívást, feljajdultam, hogy már megint egy template, de aztán láttam, hogy ezúttal a Paislee Press-é. Ő pedig az egyszerűségéről és letisztultságáról híres, így örömmel vettem kezelésbe és nem is nagyon pakoltam tele az oldalt.


Megint egy lift, ezúttal egy hibrid oldalból. Inkább mondjuk inspiráció volt ez, nagyon tetszenek nekem a papír oldalak és próbáltam utánozni ezt a hagyma fílinget.


És íme a mai termés, moad board inpiráció segítségével. Ezek a színek hozzám nagyon közel állnak, úgyhogy nem volt nehéz oldalt rittyenteni belőlük.

☆UPDATE
A Mood Board oldalam bekerült a Gallery Standouts blogra :) Ó minő öröm. Hihetetlen, hogy sokszor azokat az oldalaimat szúrják ki, amiket pont úgy összeömlesztettem, felejtve háromszögszabályt és minden dizájner elvet...

A mai kihívás lesz a legnehezebb, art journal, ez az amit ha addig élek se tudok annyira a magamévá tenni. De próbálkozni lehet :)

1 megjegyzés:

  1. Először is (mielőtt elfelejteném írni) az oldalaid szenzációsak!!!!!! Gratulálok a GSO-hoz, megérdemelted!
    Art Journal: ma már hihetetlen, de 2-3 évvel ezelőtt én is ezt gondoltam róla, hogy soha nem fogom tudni magamévá tenni. Mára - azt hiszem - sikerült. Elkezdeni nehéz, abbahagyni még nehezebb. :)
    Freestyle: jót mosolyogtam a "lehetőleg semmi sem szabályos. Azt hiszem eleget tettem a feltételeknek." passzusodon... Tényleg minden csak viszonyítás kérdése. :) Szerintem nekem a legszabályosabb oldalamban is kevesebb szabály érvényesül, mint neked ebben az oldaladban. Viszont ha a tiéidhez viszonyítom őket, akkor tökéletes freestyle... :)

    VálaszTörlés