7.1.15

ÚJ ÉV, ÚJ MOC

Used: Just Jaimee - Year In Review veneers

Boldog új évet mindenkinek!

Szép csendesen indult az új év, már ha leszámítjuk a tűzijátékok és pezsgősdugók durrogását. Nem szoktam fogadalmakat tenni, vagy legalábbis nem korlátozom ezeket az újévre. Csak remélhetem, hogy idén is lesz egészség, boldogság és megoldások a problémáinkra.

Az új év első napjaiban bukkantam rá erre az 5 évig vezethető naplóra:


Minden nap egy kérdésre kell választ adni. Igazán nem sok, 2 perc az egész naponta, de érdekes lesz majd 5 év múlva elővenni és megnézni, emlékezni, rácsodálkozni a változásra.

Hogy az ünnepek után ne zuhanjak a szokásos fekete lyukba, idén is csatlakoztam a MOC kihíváshoz a Lilypad-en. Mert ugye a december csupa fény, ünnep, karácsonyi dal, evés, ivás, ajándékhegyek, aztán visszapottyanunk a földre és itt ez a szürke január. Még senki nincs elkésve, aki be szeretne szállni, mert az összes (31) oldalnak január végén kell készen lennie - sőt tulajdonképpen az időeltolódás miatt február elejéig lesz idő befejezni mindent. És az a minimum, hogy minden résztvevő kap egy 20 dolláros ajándékutalványt a TLP shopjába. Plusz még egyéb nyeremények is horogra akadhatnak. Ez a kihívás hónap azért is jó, mert sajnos mostanság elfelejtek csak úgy az alkotás öröméért scrappelni. A nyaralás után mindig összedobok egy fotókönyvet, itt-ott belekapok egy minialbumba, de digizni már régóta nem ültem csak úgy le. És mivel az ünnepi időszak alatt jó sok kép összegyűlt, jó módja ez annak, hogy felhasználjam őket és 'edzésben' maradjak scrapp-ügyileg. Tavaly is a kihívás alatt több oldalam készült el, mint az év többi hónapjában összesen (szégyen és gyalázat, tudom).

Az ezidáig befejezett MOC oldalaim:


Ezt a szelfie-t szilveszter napján készítettem, őszintén szólva, mert rém unatkoztam. A kihívás lényege az volt, hogy leírás alapján kellett alkotni, afféle vak-scrap módon.


A kedvenc idei tűzijátékos fotóm. Szuper, hogy az új telefonom sötétben is remekül fényképez.


Egy tiszta és egyszerű oldal volt a feladat. Tiszta és egyszerű az nekem megy.


Itt a fotó 'megdolgozása' volt a feladat. Bár kevéssé látszik, de kipróbáltam a PS Palette Knife filterét ezen az alapból bookeh-re készített képen.

Mindemellett azért a December Napjai albumot is illene befejeznem, talán ezt kéne megfogadni az újévre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése