19.1.16

MOC 14-15-16-17

Eléggé hideg és sűrű hétvégén sikerült túllenni. Már itt is minuszok vannak, fel kell öltözni rendesen. Minden háztartási gépünk lerobban lassan, most hozták meg az új hűtőt, de már a gázplatni is felmondta a szolgálatot. Ezen kívül sikerült úgy megvágni magam, hogy életemben először három szép öltést és egy tetanuszt is kaptam vasárnap, tehát volt mivel foglalatoskodni.
Hála istennek a történtek nem gátolják a scrapbookozást, még mindig fel vagyok zárkózva rendesen.
A 14 kihívás egy selfie volt, de lefelé tekintve az ember lábáról, a 'Where I Stand' címmel:


A 15. nap egy elemet kellett töbször, szám szerint legalább 10-szer felhasználni egy oldalon. Én a csillagot választottam:


A 16-os kihívás lényege, hogy egy ecsetet, vagy festékpacát használjunk maszkként az oldalon:


A 17. nap pedig legalább kétféle ábécét és kétféle fontot kellett használni a címfelirathoz:


Ez utóbbi készletet most sikerült beszereznem, mert One Little Bird éppen akciózott a hétvégén. Ez a készlet nekem terveződött, csupa könyves és kávés elem!
Bajban a tegnapi kihívással vagyok, mert Art Journal-t kell készíteni. Hát azt hiszem ezt elnapolom, addig amíg egyszer türelmes hangulatban leszek és neki merek állni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése