8.1.16

MOC 6-7-8

Egészen jól teljesítettem a héten és behoztam az elmaradásomat. Mára naprakész is lettem.
A hatodik nap kihívása egészen egyedi volt: választanunk kellett egy dalcímet és egy együttes, vagy albumcímet, ami jól leírja az életünket. A családot választottam témának:






A hetedik napot már hidegrázással kezdtem, elért a végzetem, a sablonkihívás. És ráadásul nem is akármilyen volt a sablon, egy agyondíszített, agyonrétegelt borzalom, amit én álmomban nem alkotnék. Nade ez a kihívások lényege, csináljunk olyat, amit alapból nem. Úgyhogy gyorsan neki is álltam, hogy minél előbb végezzek vele, mivel tudtam, hogy dolgozhatok rajta napokat is, akkor se lesz olyan, amilyennek igazán szeretném. Legalább a képek és a szöveg az enyém és egy igazán boldog emléket örökítettem meg rajta:


És a mai kihívás az egy szóé volt, egy pozitív jelző, amivel magunkat ábrázolnánk. Nem vagyok egy optimista személyiség, előbb látom meg a rosszat mindenkiben, mint a jót és ez alól saját magam sem vagyok kivétel, de azért találtam egyet: KITARTÓ.


És ezzel kellemes hétvégét kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése