12.1.16

MOC 9-10-11

Még mindig (vagy már megint) naprakészen! Csoda a köbön. Tele vagyok energiával egyenlőre és ez az oldalaimon is meglátszik, mert sikerül őket viszonylag gyorsan, kínlódás nélkül megcsinálni.
A kilences kihívás a scrap terápia volt. Egy oldal a kétségeknek, félelmeknek. Hátha azzal, hogy kiírjuk, kiscrappeljük magunkból, egyúttal meg is szüntetjük őket:


A tizedik nap lényege az extrakció volt, de ezúttal matricát is kellett készíteni a kivágott elemből:


A tegnapi feladat pedig egy lift volt. A liftelendő alkotó meglehetősen díszes oldalakat készít, amik gyönyörűek, csak épp nem az én stílusom. Viszont sikerült találni egyet, aminek az elrendezése nagyon tetszett és ilyen lett az én oldalam:


Na, és mondtam már, hogy naprakész vagyok? ;) Nincs más hátra, mint várni a mai feladványt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése