7.1.16

MOC 4-5 NAP

A negyedik nap a fotó nélküli kihívásé volt. Bele tudtam foglalni a karácsonyi szomorúságomat, ami minden évben elér. Mert a sok holly, jolly, piros, zöld, arany vidámkodás mellett van az ünnepnek egy ilyen oldala is sok ember számára:


A hatodik kihívás lényege, hogy egy tökéletlen, mondhatni pocsék képet tegyünk valamiképp hasznossá egy oldalon, vagy szerkesztéssel, vagy egyszerűen, ogy elmeséljük, miért is lett ilyen vacak és hagyjuk úgy ahogy van. Én minden képemet szoktam szerkeszteni, valahogy eleve tökéletes fotó szerintem nincs is. Az itt felhasznált sem volt az, úgyhogy alakítgattam rajta nem keveset:


Büszke vagyok magamra eddig MOC terén. Nem is egyszer előfordult az elmúlt napokban, hogy simán becsuktam egy készülő oldalt mentés nélkül, mert nem volt az igazi, a szívem nem volt benne, csak tologattam az elemeket. Inkább legyek elmaradva két-három oldallal, mint hogy olyat scrappeljek, ami valójában nem is tetszik, csak hogy legyen mit feltenni a galériába az aznapi kihívásra. És próbálok figyelni az írt szövegeimre is, legyen valami mondanivalója, ha már rákerül az oldalra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése